BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 2, 2011

Mana pi duit gaji aku ..Arrrrgggghhhh!!!!

~ kawan-kawan,,,,,jangan jadi seperti saya~
Hari ni aku sedih sngt,,aku pi bank nak ambil duit gaji aku..yelah!!!! nak bayar duit kereta, duit kutu,duit broadband..hissshhhh..mcm2 lagi lah..byk btol hutang aku....aku pun masukkan kad atm,tekan no pin n tgk2 duit aku xdakkkkkkk!!!!!!!!..aku terkejut pi mana duit aku...aku berasa was-was n then terus pegi cetak penyata untuk sebulan sekaligus....mmg aku dah dpt agak ke mana hilangnya duit aku , mungkin ini silap aku..pegi percaya orang brengsek yang nak bgi duit RM5000 coz aku mng POWER ROOT...waaaaaaa....duit gaji aku...macam mana aku nak bayar hutang aku tu....ada orang ambil duit aku dengan transfer menggunakan akaun melalui internet tuuuu... akaun aku terus didebitkan ke akaun tu menggunakan internet..InTERnet wehhhh!!. .kawan2 aku dah amik gaji masing-masing...aku macam mana..nak minta kat mak ayah segan...xnak susahkan diorang lgi...cukup la dengan penderitaan mereka sewaktu membesarkan aku...tulah..mmg salah aku jugak sebab aku percaya..mau nya x percaya..orang tu siap main dengan nama Allah dan kalu dia tipu aku,dia akan mati dilanggar lori..Ceehhh!!!..aku dengan mudahnya percaya..!!!..mintak2 la masin mulut dia tu... Jadi aku nak nasihatkan kepada semua,jangan terpedaya dengan tawaran2 daripada telefon sama ada mesej atau orang tu org kita sendiri...Aku adalah seorang daripada mangsanya~!!!!!!!!!!..mmg aku xsalahkan sesiapa..Aku salahkan diri aku sendiri kerana mudah sangat tertipu dan terpedaya dengan percakapan orang lain.aku pun buka akaun baru...Mmg sgt2 bernasib baik...kawan aku ada rakan yang bekerja di bank islam, jadi dia yang tolong aku...aku pegi ke pusat cawangan bank islam utama n then report ke bank islam....n then balai polis..huhu...aku tertipu...aku tertipu..nasib bek aku ada kawan yang boleh aku minx tolong untuk pinjam duit...siapa lagi klu bukan 'kawan special' aku...Haa..masa ni la aku dapat tgk kawan special aku tu sayang aku ke x...x sayang x tolong..if sayang,dia tolong...hmmm..mcm tu la...ceh!! ada ke macam tu..alamatnye..kering la poket aku untuk bulan ni...maaf kakngah..aku xdapat beli lagi kasut cantik yang hang idam tu huhuu...memang betol mimpi hang..thanks dik..MUUaahh..mungkin  semua ni ada hikmahnya...aku akan lebih berhati-hati after this..

BE AWARE... 

0 comments: